Persil Power-Mix Caps – pudra si gel intr-o capsula


Norocul mi-a suras pentru a doua oara, dupa ce Buzzstore m-a selectat sa fac parte dintre cei 1.000 de buzzeri care sa testeze noul detergent scos pe piata de catre Persil. Vorbesc despre Persil Power-Mix Caps, o combinatie inovatoare de detergent pudra si detergent gel intr-o singura capsula.

Coletul – continand nu doar un pachet de Persil Power-Mix Caps, ci si un prosop Persil si mostre de impartit prietenilor – a ajuns la fix: tocmai ma pregateam sa-mi pun la treaba masina de spalat.

persil

Mai intai, hainele colorate. Am ales sa nu folosesc vreun balsam de rufe, tocmai pentru a ma convinge de parfumul pe care capsula il va lasa hainelor. Persil a trecut aceasta proba, lasand rufelor un miros proaspat. Au urmat rufele albe, multe dintre ele hainute ale baietelului meu, aflat la inceputul autodiversificarii. Va puteti inchipui cum arata hainutele lui dupa ce il iau de la masa…

pizap.com14325493499591

Ce-mi place teribil de mult este ca detergentul acesta este gata dozat, utilizarea capsulelor facandu-se cu foarte mare usurinta. Asa ca recipientul cu care masuram pana acum detergentul pudra a devenit istorie.

Revenind la impresiile pe care mi le-a lasat Persil Power-Mix Caps, dupa ce am scos din masina de spalat hainutele copiilor mei… In lupta cu petele, capsulele au iesit invingatoare de cele mai multe ori! Urmele lasate de inghetata de ciocolata pe rochita fetitei mele au disparut fara a fi nevoie sa folosesc solutii speciale pentru pete. In schimb, batalia cu petele de capsune de pe pantalonasii bebelusului ori cu urmele lasate de cirese pe body-uri s-a dovedit ceva mai dificila…

pizap.com14333635922931

In schimb, murdaria si petele mai putin dificile au disparut fara probleme, lasand hainutele copiilor mei curate si mirosind a proaspat.

O alta proba pe care capsulele Persil le-au trecut cu succes au fost cea de spalare a incaltamintei. Uite cum aratau sandalutele fetitei inainte si dupa ce au cunoscut „atingerea” Power-Mix Caps:

pizap.com14354052451091

Voi ati testat aceste capsule predozate? Cat de eficiente vi s-au parut?

 

Lasă un răspuns

